گزینه طلا

گزینه طلا
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گه ل و آدرس gel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود رمان هم قفس - قسمت پنجم

 

http://up.clip2ni.com/i/images/4grle5ggfen6hkk4v.jpg

پدرم دوباره آمپرش رفت بالا،سرخ شده بود،اون قدر که ترسیدم سکته کنه،رفتم و براش یه لیوان آب خنک آوردم،همون طوری جدی نشسته بود،با اخم،پک های عمیقی به پیپش می زد ودود رو با ولع می بلعید.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

عکس های بسیار زیبای گرافیتی برروی دیوار

 

عکس های بسیار زیبای گرافیتی برروی دیوار | Clip2Ni

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

عکس های برگزیـده ورزشی سـال 2011

 

عکس های برگزیـده ورزشی سـال 2011 | Clip2Ni

با پایان سال 2011 کم کم پرونده ی خیلی چیزها بسته می شود و جمع بندی هایی صورت می گیرد که رویدادهای ورزشی هم از این روند مستثنی نیستند. تصاویر زیر برگزیده ترین عکس های ورزشی سال 2011 هست که در خبرگزاری های خارجی منعکس شده و شامل رشته های متنوعی است .


 

در عمق این تصاویر، هزاران نفر احساس پیروزی، شکست، خشم، غم، شادی، غرور، خجالت، انتقام و بسیاری دیگر از حالت ها را با هم تقسیم کردند تا پیروزی ها بیادماندنی تر شود و شکست ها به عنوان آخرین گام تلقی نشود ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

عکس های بسیار زیبای سواحل مالدیو

 

عکس های بسیار زیبای سواحل مالدیو | Clip2Ni

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

دانلود رمان هم قفس - قسمت چهارم

 

http://up.clip2ni.com/i/images/4grle5ggfen6hkk4v.jpg

_سر و وضع تو بد نیست مهرداد،فقط مثل بچه خرخونهاس!خیلی ازدختراازبچه مثبتی مثل توکه همه اش سرش توکتاب ودفتره خوششون میاد.آدمامتفاوتن،با سلیقه های متفاوت.اگه خودت بخوایی می تونی یه نفر که تومایه های خودته پیدا کنی.همه اش دست می ذاری رو دخترایی که بهت نمی خورن.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

دانلود موزيك جديد , ورزشي , ترنس , Trance - پنجاه و چهار

 

دانلود موزيك جديد , ورزشي , ترنس , Trance - پنجاه و چهار | Clip2Ni

یک ریمیکس عجیــــــــــــــــــــــــــب ‍!!!

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

دانلود کلیپ خنده بازار - برنامه هواشناسی اصغری - سوم

 

دانلود کلیپ خنده بازار - برنامه هواشناسی اصغری - سوم | Clip2Ni

این کلیپ مربوط به اشتباهات خنده دار و پیاپی اصغری در حین برنامه میشود ...

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

دانلود رمان هم قفس - قسمت سوم

 

http://up.clip2ni.com/i/images/4grle5ggfen6hkk4v.jpg

سلام هم قفس

نمی دونم نامه های قبلیم رو گرفتی یا نه؟!اگه خونده باشی حتما پیش خودت فکر می کنی که چرا دارم داستان زندگیم رو مو به مو برات تعریف می کنم؟آخه دلم می خواد لحظه به لحظهاش رو بدونی،دلم می خواد تمام چیزایی رو که توی برگشت به خاطراتم یادم می یاد برات بنویسم.اون جوری حتما بیشتر درکم می کنی،بیشتر می فهمی که چی برمن گذشته و دارم چی می کشم.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

عکس هایی از عجیب ترین ماشین خریدهای دنیا

 

عکس هایی از عجیب ترین ماشین خریدهای دنیا | Clip2Ni

معمولا هدف از نصب و راه اندازی ماشین های خرید در تمام دنیا، آسان تر شدن خرید برای مشتریان و در دسترس بودن همیشگی اجناس است.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

نکاتی درباره گرفتن عکسهای پرتره + چند پرتره زیبا

 

نکاتی درباره گرفتن عکسهای پرتره + چند پرتره زیبا | Clip2Ni

دیدن این مطلب فوق العاده زیبا و دیدنی را هرگزززز از دست ندهید

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

بررسی 6 فیلم پرفروش ساخته شده براساس داستان های مصور

 

بررسی 6 فیلم پرفروش ساخته شده براساس داستان های مصور | Clip2Ni

شاید جالب باشد بدانید که فیلم های اقتباسی براساس داستان های مصور تنها در سال 2011 فروشی معادل یک میلیارد و 782 میلیون دلار را برای استودیوهای سازنده رقم زده اند. اکران انیمیشن تن تن که به عنوان اولین شخصیت مشهور داستان های مصور شناخته می شود.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید

دانلود رمان هم قفس _ قسمت دوم

 

http://up.clip2ni.com/i/images/4grle5ggfen6hkk4v.jpg

بازم تنها شدم ولی این بار به تنهایی احتیاج داشتم.دلم می خواست با خودم وخدای خودم خلوت کنم.به دور از مشغله دنیا.صبح ها که بیدار می شدم کنار ساحل قدم می زدم ,روی سنگ ها می نشستم و به امواج بی قرار دریا نگاه می کردم.غروب ها می رفتم و توی شهر می گشتم و شب ها روی بالکن ویلا می نشستم و شعر می خوندم.شعر های شاملو رو خیلی دوست دارم ,شعرهاش بهم آرامش می ده.روزهای لذت بخشی بود,تا اون روز فکرش رو هم نمی کردم که بتونم یه روزی از تنهایی لذت ببرم.همیشه جنبه های منفی ش رو دیده بودم.ولی دیگه وضع فرق کره بود.دیگه دوست داشتم هم مثبت فکر کنم هم مثبت باشم.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

برای ورود به صفحه دانلود، بر روی آیکن بالا کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تصاویر
[ جمعه 14 بهمن 1390 ] [ 14:45 ] [ آزاد ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید به خیر بین بو ویبلاگی من WELCOM TO BLOG GEL
امکانات وب